To był niezwykle udany i inspirujący wyjazd. Pojechaliśmy do Holandii, aby sprawdzić, co będzie królować w sezonie wiosennym. Wybraliśmy dla Was prawdziwe „perełki”, które już za kilka miesięcy będziecie mogli oglądać i oczywiście kupić w naszym sklepie stacjonarnym na ulicy Wrzesińskiej 44 oraz on line.
Za nami trudne, ale bardzo ciekawe i przyjemne wybory. Odwiedziliśmy naszych stałych dostawców, którzy co sezon dostarczają nam towar, za który możemy osobiście ręczyć. Możemy Wam obiecać, że będziecie usatysfakcjonowani tym, co przyniesie najbliższa wiosna. Zadowoleni będą zarówno miłośnicy kolorów jak i fani stonowanego stylu.
Wyjazd to przede wszystkim podejmowanie ciężkich i wiążących decyzji na przyszły sezon. To próba wyczucia trendów i oczekiwań klientów. Sprostanie ich wymaganiom, dobrego planowania i logistyki. Trochę ruletki, ale niesamowita adrenalina. To również czas na własny rozwój, sprawdzenie swojej estetyki. To także chwile spędzone na rozmowach biznesowych, a tym samym możliwość skosztowania regionalnych przysmaków, a także przeżycia kulinarnych przygód.
Już niedługo każdy z Państwa będzie miał możliwość zakupienia dekoracji, przedmiotu czy gadżetu, które będzie się wyróżniał zarówno swoim wyglądem jak i jakością . Na razie jako przesmak, tego co Was czeka prezentujemy zdjęcia z wyprawy naszej szefowej Małgosi i jej męża.
Na co możecie liczyć? Na dużą eksplozję kolorów, oraz różnorodności towaru. Wiele dodatków do kuchni, a także kolorowe butle, naczynia z blachy, również elementy , które podkreślą charakter wnętrza utrzymanego w stylu BOHO. Makramy, dywany, poduchy, kosze, stoliki, parawany, hamaki. A także donice i osłonki z bardzo modnym motywem głów. Ponadto, dużo artykułów podkreślających styl etno, delikatne zdobnictwo, niedoskonałość wykonania , która podkreśla zasadę „handmade”, poszanowanie rzemiosła i Fair Trade. Dużo produktów nawiązujących do kolorów ziemi: brąz , butelkowa zieleń, naturalne pastelowe ( róż, koral), kolory w odcieniach ciepłego pomarańczu, naturalnej kamionki, rdzy , a także szkło z recyclingu, butle XXL, przeróżne kształty, które można ze sobą komponować i z samych naczyń tworzyć niepowtarzalne aranżacje. Wyroby tkane, wyplatane z wikliny, poduszki z naturalnej wełny z wyszukanymi wzorami i ornamentami.
W kolejnym sezonie wiosna – lato nie zabraknie również nowości od naszego stałego dostawy – PTMD, najbardziej luksusowej marki w trakcie naszego wyjazdu. Co nas czego ze strony tego producenta? Dużo złota, szlachetnych metali. Wyjątkowy design, motywy floralne, zwierzęce – pantery, lwy, tygrysy (kolekcje safari) – także w odniesieniu do printów na poduszkach czy pledach, kocach. PTMD z jednej strony postawiło na prostotę form, czasami ascetyczność , a z drugiej strony mamy widoczny przepych, bizantyjskość, przerysowanie, powodujące, że dane elementy podporządkowują sobie całe wnętrze. Często mogą stanowić jedyną ozdobę w pomieszczeniu. Również w meblarstwie widoczne jest wzornictwo, poszukiwanie i zabawa formą i fakturami użytego materiału. Zabawa i balansowanie między lekkością a zbytnim przeciążeniem formy.